מורה פרטי לתנ"ך

ללמוד לבגרות בתנ"ך

הבגרות בתנ"ך דורשת ידע והבנה של פרקים רבים מן התנ"ך ובכדי להצליח בה נדרשים התלמידים להקדיש זמן משמעותי ללימוד, חזרה ותרגול לקראת הבגרות. הן תלמידי תיכון הניגשים לבגרות זו בפעם הראשונה והן תלמידים המשלימים בגרויות לצורך שיפור הציון מתלבטים בשאלה האם להשקיע כסף רב בקורס הכנה ארוך ויקר או ללמוד לבד בעזרת סיכומים של חברים מהתיכון. ההחלטה ללמוד לבד עלולה להיות קשה משום שיש צורך בחומר עדכני כגון סיכומים ברורים, קלים להבנה ומדויקים ובנוסף במשמעת עצמית חזקה. כמובן שאם מדובר בהשלמת בגרות לאחר מספר שנים יש צורך גם לחזור להרגלי למידה נכונים וכמובן במורה ש"יכניס סדר" בכל הזיכרונות המבולבלים מן התיכון…

לקחת קורס או ללמוד לבד?

באתר תנוכ"ו תוכלו למצוא את הפיתרון המושלם בכדי לעמוד בכל האתגרים של הלימוד לבגרות בתנ"ך. הקורס המלא לבגרות בתנ"ך מוגש לכם באתר בצורה ברורה וקלה. אין צורך בהוצאה כספית מכבידה ויחד עם זאת הקורס בתנוכ"ו מספק מענה רלוונטי ומותאם גם לתלמידי תיכון הזקוקים לחזרה על החומר או למידה עצמאית לפני הבגרות וגם למשלימי בגרויות בוגרי תיכון הזקוקים למסגרת ברורה אך מודולרית שאותה ניתן לשלב עם עבודה או צבא. הלמידה בתנוכ"ו מאפשרת חזרה ללא הגבלה על כל השיעורים, סיכומי הפרקים ניתנים להורדה והדפסה וכמובן שניתן ליצור קשר עם מורה מקצועי בשאלות הקשורות לחומר הלימודים.
השיעורים באתר נערכו לאור ידע מקצועי מקיף ועדכני לאחר שנות הוראה רבות והגשת אלפי תלמידים לבגרות בתנ"ך. באתר מושם דגש על הכנה ממוקדת לבחינת הבגרות, הבנת פרקי המקרא, והתמודדות עם מבנה השאלון והדרך לכתיבת תשובות מעולות לשאלות הבגרות. הלימוד עם תנוכ"ו הופך את הלימוד לבגרות לחוויה נעימה ומעשירה, המפגישה את הלומד באופן פשוט ונגיש עם הסיפורים והערכים של עולם המקרא.
 
לסיכום, הלימוד בעזרת תנוכ"ו הוא השילוב המושלם של לימוד עצמאי עם לימוד מונחה, כך מתאפשר לכם להנות מכל העולמות: גם ללמוד בקצב, בזמן ובמקום הנוחים לכם וגם להנות מחומרי למידה מקצועיים, עדכניים ורלוונטיים בכל עת.
 
אז אם אתם מעוניינים בקורס מלא לקראת הבגרות הקרוב או בשיעורים שילוו אתכם לאורך שנת הלימודים – מנוי באתר יאפשר לכם להתקדם בנוחות מלאה ובקצב שלכם, ליהנות משיעורים מקצועיים וממוקדים, ולהוציא ציון מעולה בבגרות בתנ"ך!

הצטרפו לאתר תנוכ"ו
ובואו ללמוד איתנו ולהצליח בגדול!