השלמת בגרות בתנ"ך

על הבגרות בתנ"ך

הבגרות בתנ"ך היא חלק מבגרויות החובה שאותן יש לעבור בהצלחה בכדי לקבל זכאות לתעודת בגרות. בגרות החובה בתנ"ך בבתי הספר הממלכתיים היא בגרות ברמה ובהיקף של שתי יחידות לימוד הנדרשות כאמור לשם קבלת תעודת בגרות מלאה.

מדוע כדאי להשלים/לשפר את הציונים בתעודת הבגרות?

ראשית בכדי להתקבל ללימודי תואר ראשון אקדמיים באוניברסיטה או מכללה ברוב מקצועות הלימוד אחד מתנאי הסף המקובלים הוא תעודת בגרות. ללא תעודת בגרות קשה יותר להתקבל ללימודי המקצוע בו תרצו לעסוק ומכאן הצורך הברור להשלים ו/או לשפר את ציוני הבגרות. חשוב לדעת לעתים גם ציון פסיכומטרי גבוה לא מהווה תחליף לדרישת הסף במוסדות לימוד רבים להציג זכאות לתעודת בגרות.

במקרים רבים הציונים שקיבלתם בזמן התיכון אינם מלמדים דבר על היכולת האמתית במקצוע המסוים הזה. יתכן מאוד שלחץ כל שהוא כגון חשש ממבחנים או תפיסה מסוימת כלפי מקצוע מסוים גרמה לחוסר רצון או חשק להשקיע במקצוע בתקופת הלימודים בתיכון. כמו כן תחומי עיסוק אחרים כגון פעילות בתנועת נוער או בילוי עם חברים הסיטה את תשומת לבנו מההשקעה הנדרשת בלימודים והביאה להישגים נמוכים מדי שכעת הזמן לשפרם.

יש תלמידים שאומרים "אף פעם לא הצלחתי בתנ"ך" או "אני לא טוב במתמטיקה" או "אין שום סיכוי שאבין אנגלית אי פעם" אבל המציאות מוכיחה שתלמידים רבים שהיו בעלי הישגים נמוכים הצליחו, עם השקעה ממוקדת, תוך תקופה קצרה יחסית ובעזרת מורים מסורים ושיטת למידה מקצועיות להוציא ציונים גבוהים בכל הבגרויות ולשפר באופן ניכר את הישגיהם, ואף לסיים את מבחני הבגרות בציונים מעולים!

השלמת בגרות בתנ"ך היא אמנם חובה שיש לבצע כדי להתקדם, אבל זוהי חובה שאפשר לקיים תוך כדי הנאה וסיפוק. קורס הבגרות בתנ"ך באתר תנוכ"ו מספק את כל הכלים הדרושים להצלחה מירבית בבגרות בתנ"ך ומניסיון העבר אנו למדים שתלמידים רבים משנים את דעתם על המקצוע לאחר שהם חווים למידה בסגנון אחר ובגיל בוגר יותר מעת הלימוד בתיכון.

הצטרפו לאתר תנוכ"ו
ובואו ללמוד איתנו ולהצליח בגדול!