בגרות בתנ"ך שאלות ותשובות

שאלות הבגרות בתנ"ך

תָנוּכ"וּ הוא אתר המיועד ללימוד לקראת הבגרות בתנ"ך ובו שיעורים אינטרנטיים ייחודיים שנוצרו בקפידה במטרה אחת – להביא אתכם להצלחה בבגרות בתנ"ך – כל החומר לבגרות, כל הסיכומים, כל השיעורים – אצלך על המסך!

פתרון שאלוני בגרות משנים קודמות

פתרון שאלוני הבגרות הקודמים יכול לעזור מאוד לכל התלמידים הלומדים לקראת הבגרות בתנ"ך. לאחר שתקראו את שאלות הבגרות תוכלו להבין: מהן הדרישות שמציבים בפניכם בבחינת הבגרות? מהי רמת הידע הנדרשת בבגרות בתנ"ך? בנוסף, חשוב מאוד להבין ולדעת לפני הבגרות מהו המבנה של שאלון הבגרות: כמה פרקים יש בבחינה? כמה שאלות יש בבגרות? כמה שאלות בחירה יש? על כמה סעיפים צריך לענות בכל שאלה?  לא פעם ולא פעמיים קורה שגם תלמידים היודעים היטב את החומר "מפספסים" שאלה או סעיף משום שלא הבינו כראוי או שלא קראו את ההוראות. לכן מומלץ מאוד לפתור כמה שיותר שאלות משאלוני הבגרות של השנים שעברו.
באתר תנוכ"ו תוכלו למצוא שאלוני בגרות משנים קודמות עם התשובות לכל השאלות, כך שניתן לענות על השאלות באופן עצמאי ולאחר מכן לבדוק את עצמכם ולדעת בדיוק היכן צדקתם או אולי טעיתם, וכך לדעת על איזה פרקים או חלק מן החומר יש צורך לבצע למידה נוספת ולחזק את הידע הרלוונטי. לפני שניגשים לבחינת הבגרות מומלץ מאוד מאוד לעשות בבית "סימולציות" של בחינת הבגרות, לשבת בחדר שקט ורגוע ולענות לפי הזמן הנדרש על שאלון הבגרות. זוהי הדרך המיטבית בכדי להתכונן היטב ולהצליח בבחינה.
 
באתר תנוכ"ו תוכלו ללמוד את החומר הדרוש לבגרות בעזרת סרטונים ובהם מצגות עם הסבר מלא לפרקי התנ"ך, שבהם ניתן לצפות במחשב הביתי או במכשיר סלולרי. בנוסף, תמצאו באתר שאלוני בגרות משנים קודמות כך שתוכלו גם להתנסות בפתרון שאלות בגרות ולהבין היטב את הנדרש מכם בבחינה עצמה.
 
תנוכ"ו מאפשר לימוד ממוקד לבגרות בתנ"ך עם הקנית הרגלי למידה וכלי חשיבה נכונים בכדי שתוכלו להצליח בבגרות בתנ"ך בציון הטוב ביותר!

הצטרפו לאתר תנוכ"ו
ובואו ללמוד איתנו ולהצליח בגדול!